Tu morzna kupić marionetki
Trzeci Kzekage
koszt 6000 RJO
Sandaime Kazekage:Jedna z potężniejszych zabawek Sasoriego, przywoływana za pomocą zwoju. Zniknięcie Trzeciego Kazekage było dla wszystkich zagadką, ponieważ był uważany za najsilniejszego shinobi jaki żył w Suna-Gakure. Nikt nie wiedział co się z nim stało. Prawdą jednak było to, że przyszło mu walczyć z Sasorim. Jednak przegrał z nim, a następnie stał się jego marionetką. Lalkę Sandaime Kazekage widzimy w walce Sasoriego z Chiyo i Sakurą. Ta druga po długiej walce w końcu zniszczyła kukiełkę
bronie: WSZYSTKO
Sanshouuo
koszt 2000 RJO
Sanshouuo: jest marionetką o ogromnych rozmiarach. Z wyglądu przypomina wielką salamandrę. Ma na plecach ogromną tarczę, która chroni Kankuro przed atakami.
bronie:tarcza/szczypce/2 otwarcia na senbony
Karasu: podstawowa marionetka Kankuro, posiada wiele przydatnych broni. Niektóre z nich są nawet zatrute, co pozwala na zadanie dodatkowych obrażeń przeciwnikowi. W trudnych sytuacjach Karasu wykorzystywane jest do podmiany ciał. Kiedy marionetka wyraźnie nie radzi sobie z wrogiem, wtedy Kankuro wkracza do akcji.
koszt:1500
bronie:szczypce/2 otwarcia na senbony in a gaz/ 2 katany oraz kunai
Kuraori: w przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, Kuraori może służyć również jako pojemnik. Działa on na prostej zasadzie. Wróg może być "pochłonięty" przez kukiełkę, z której ciężko jest się wydostać. W ciele marionetki znajdują się otwory pasujące do kończyn Karasu. Szybka śmierć, uwięziona osoba nawet nie zdąży poczuć bólu. Dzięki temu Kankuro otrzymuje wspaniałe narzędzie, przy pomocy którego może zabić nie jednego przeciwnika.
Cena: 2000 Ryo
bronie:szczypce/2 otwarcia na senbony in a gaz/ 2 katany oraz kunai
Ostatnio edytowany przez Sasori (2008-02-10 12:24:15)
wioska:
Wioska PiaskuWiek: 41
Wzrost: 2m
Waga:70
LvL: 30
Exp: 0/5
Demon
Nekomate
1 Poziom : wszystko x3
2 Poziom : wszystko x4
3 Poziom : wszystko x5
1 brame Klan:Mistrzów Marionetek
ORGANIZACJA
Ubiór :
Zapisany Do :
Światynia 5 żywiołów
# Pierścień 玉女 Lewy kciuk: Gyokunyo (Panna), nosił go wpierw Sasori
RJO:105
Chakra: 1320
Specjalizacje: DONTON
/GENJUTSU/KUMO/RAITON
Siła :223
Zręczność : 223
Szybkości : 223
Celności : 223
Ekwipunek: 5 kunai
, 5 shurikenów
+Katana
+ 2 karteczki wybuchowe+1metr Łańcucha+Ostrza Śmierci
Włase zrobione lalki:
Głowa/Ręce/Nogi/Otwierany Tułów /4 Dodatkowe otwory/Szczypce tru/Tarcza/Ogon tru/Zatrute Ostrze w otworze /2 Zatruta Katana/4 otwarcia na Trujący Gaz Zatrute Senbon / Pięciokrotne Ostrza /tyśąc rąk/
Lalka Hiruko z Artefaktu
BRONIE : WSZYSTKO
JUTSU:KLANOWE
Pieczętowanie Marionetki w Zwoju-40
Jutsu na poziomie genina
Dokugiri Zuyoku, Baribari Shikaku Renpatsu-
Jutsu na poziomie chunnina
Chakra-200
Wystrzelasz ze wszystkich dziur w swojej marionetce senbony
Akahigi Hyakki no Souen-
Jutsu na poziomie jounina
Chakra-500
Przywołujesz 100 marionetek którymi możesz atakować.
Hitokugutsu-
Jutsu na poziomie chunnina
Chakra-250
Jak wygrasz walke z przeciwnika mozesz zrobic z niego lalke, chakra i jego umiejetności zostają w lalce, dzieki temu mozesz uzywac jego jutsu.(po zabiciu ofiary z kakke i genkai jej kakke i genkai nie bedzie posiadala marionetka)
Kugutsu No Jutsu-
Jutsu na poziomie genina
Chakra-10
Przyczepiasz nici chakry do swojej marionetki kontrolujac jej kazdy ruch
Poison Bomb-
Jutsu na poziomie genina
Chakra-40
Twoja marionetka wystrzeliwuje ze swojego lokcia bombe z trujacym gazem.Nawet jakies jutsu do obrony nic nie pomorze bo gaz cie otoczy
JUTSU:WŁASNE
Amagumo
Jutsu na poziomie Junin
Chakra-300
Przywołujesz królowa pajaków, jest praktycznie niezniszczalna.
Shinjuu Zanshu No Jutsu-
Jutsu na poziomie genina
Chakra-80
Konoha Senpuu(0)
Chidori(krzyk 1000 ptaków)
jutsu na poziomie jounina
Chakra-600
Doryuudan(60)
Kanashibari no Jutsu
Jutsu na poziomie Genina
Chakra-50
Bardzo przydatna technika jeśli chodzi o dużą liczbę przeciwników. Dzięki niej można sparaliżować swojego wroga
Kekkai-
Jutsu na poziomie jounina
Chakra-100
Osoba wykonująca tworzy więźienie z którego przeciwnicy nie mogą się wydostać. Na jedną rundę odbiera 10 chakry
Shunshin no Jutsu(10)
Bushin No Jutsu (5 za 1)
Omote Renge(0)
Aby Przywołac - 200 Chakry
Chakra -1.500
Siła-300
Zręczność-300
Celność-300
Szybkość-300
Żaba specjalizuje się w Taijutsu i Katon
Tokken-
Chakra-0
Twoja żaba uderza przeciwnika w brzuch.
Teppoudama-
Chakra-20 za kule
Twoja żaba wyplówa z buzi kule z wody.
Jad-
Chakra-60
Twoja żaba wyplówa jad z ust który topi otoczenie
Gamayu Endan-
Chakra-200
Jest to ogromny płomień wystrzelony przeż żabe, żaba czerpie twoją chakre
Kuchiyose (katana):
Chakra-200
Twoja żaba przywołuje katane którą zręcznie walczy
Doku Kiri-
Chakra-200
Twoja żaba przy pomocy swoich płuc wystrzeliwuje chmure zatrutego gazu który przeszkadza
przeciwnikowi z walce, lub nawet zatrówa
Misje
D-2
C-3
B-3
A-1
S-0
Misje przegrane-0
walki
wygrane:0 remisy:0 przegrane:0